Medlemserbjudande

Unionenbild

Unionen är med sina över 600 000 Sveriges största arbetstagarorganisation. Förbundet välkomnar tjänstemän inom de flesta typer yrkesområden och bjuder just nu på medlemskapet under de tre första månaderna

Lista yrkesförbunden

Kroppsterapeuternas Yrkesförbund

Kroppsterapeuterna är den ledande företrädaren och föreningen för näringsidkare och utbildade yrkesverksamma inom kroppsterapi och massage. Föreningen bildades 2001 när Svenska Massörers Riksförbund (SMRF) och Sveriges Kroppsterapiförbund (SKR) slogs samman till Kroppsterapeuternas yrkesförbund. 2012 breddade Kroppsterapeuterna sitt verksamhetsområde genom att även välkommna även personliga tränare och friskvårdskonsulter/hälsopedagoger.

Föreningen har en tydlig vision med långsiktiga strategier för hur man vill förändra och förbättra villkoren för Kroppsterapeuter i Sverige. Idag är Kroppsterapeuterna ett internationellt förankrat yrkesförbund med koppling till ledande organisation i andra delar av världen.

Besök www.kroppsterapeuterna.se

Medlemsavgifter